Leave Your Message

M12

U servitore Fujitsu SPARC M12-2 hè un servitore midrange d'altu rendiment basatu annantu à l'ultimu processore SPARC64 XII, chì offre alta dispunibilità per carichi di travagliu di l'impresa di missione critica è cloud computing. U so core di processore SPARC64 XII hè finu à duie volte più veloce cumparatu cù i core SPARC64 di generazione precedente. U software innovativu nantu à e capacità di Chip furnisce aumenti drammatici di u rendiment implementendu funzioni chjave di u software direttamente in u processore. U sistema Fujitsu SPARC M12-2 hà finu à dui processori è un sottosistema I / O espansibile. Inoltre, i clienti ponu prufittà di i benefici di Capacity on Demand cù l'attivazione di u core, è ancu una suite di tecnulugia di virtualizazione integrata inclusa senza costu.

    descrizzione di u produttu

    U servitore Fujitsu SPARC M12-2 offre una alta affidabilità è un rendimentu di core di processore eccezziunale. Hè dispunibule in cunfigurazioni unicu è dual-processore chì ponu scala à 24 core è 192 fili. Hè un servitore ideale per i carichi di travagliu tradiziunali di classi di l'impresa cum'è l'elaborazione di transazzione in linea (OLTP), l'intelligenza cummerciale è u magazzinu di dati (BIDW), a pianificazione di risorse di l'impresa (ERP), è a gestione di relazioni cù i clienti (CRM), è ancu novi ambienti in cloud computing o big data processing.
    I servitori Fujitsu SPARC M12 incorporanu u processore SPARC64 XII ("dodici") chì presenta un rendimentu di throughput miglioratu cù ottu fili per core, è un accessu di memoria significativamente più veloce attraversu l'usu di memoria DDR4. Inoltre, u servitore Fujitsu SPARC M12 offre un aumentu drammaticu di u rendiment di a basa di dati in memoria implementendu funzioni chjave di trasfurmazioni di software nantu à u processore stessu, una funziunalità chjamata Software on Chip. Queste funzioni di Software on Chip includenu istruzzioni uniche, dati multipli (SIMD) è unità logiche aritmetiche a virgola flottante decimali (ALU).
    A tecnulugia addiziale di Software on Chip hè implementata per accelerà u processu criptograficu utilizendu a biblioteca di criptografia Oracle Solaris. Questu reduce l'overhead di criptografia è decifrazione dramaticamente.
    A cunfigurazione di l'entrata di u servitore Fujitsu SPARC M12-2 include un processore. Un minimu di dui core di processore deve esse attivatu in un sistema. E risorse di u sistema ponu esse allargate gradualmente, secondu a necessità, à incrementi di un core unicu da e chjave di attivazione. I core sò attivati ​​dinamicamente mentre u sistema ferma operativu.

    Funzioni chjave

    • Alte prestazioni per ERP, BIDW, OLTP, CRM, big data è carichi di travagliu di analisi
    • Alta dispunibilità per sustene l'applicazioni critiche 24/7 esigenti
    • Rapidu è ecunomica crescita di capacità di sistema in picculi incrementi senza downtime
    • Accelerazione drammatica di a prestazione in memoria di a basa di dati Oracle cù u novu software di u processatore SPARC64 XII nantu à e capacità di chip.
    • Livelli più alti di l'utilizazione di u sistema è a riduzzione di u costu per mezu di cunfigurazioni di risorse flexible.

    Leave Your Message